جشن ویرانی من ... !
خشک آباد
خشک آباد همینجاست بیا !
شنبه 18 آذر 1391برچسب:, :: 13:8 :: نويسنده : عبداله سلامت

  داستان نیست حقیقت دارد

      آنچه در سردی یخ بسته ی باور دیدم

     دیدم آیینه دلش غمگین است

      شیشه را دیدم که از بی مهری نور،

      سایه اش رو به ضخامت رفته

       آب هم تشنه ی یک جرعه ی نوشیدن  بود

      جاده را باش ، نمک گیر نرفتن شده است

       آه مردم !

      جشن ویرانی من بود ! خدا می داند :

      پشت یک پنجره ی خواب آلود

      روح لبخند مرا دزدیدند !

      نقشی از دلهره جایش دادند

       آمدند چشم صدا را بستند

       گوش دادند به فتوای خزان

      پشت یک برکه ی احساس خفیف

      دیده بودم کمر عاطفه را می شکنند

      و میان من و یاس

     بوته ی گریه شکفته است به رخسار گلو

      حس یک درد فجیع

      حس یک زخم بلند

      پشت یک شک نجیب

      آه مردم نفسم را کشتند...!

 

عبداله سلا


نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت0:20---9 دی 1391
و زمستان آمد...









زمستانی دیگر..









بی تو









بی آغوش گرمت









حتی نفس کشیدن هم ناممکن شده است...









در دنیای بی تو









اشک،









زندگی،









من









ناممکن شده ایم.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;

ممنونم سرزدين


kimia
ساعت0:23---25 آذر 1391
به صد یلدا الهی زنده باشی / انار وسیب وانگورخورده باشی


اگریلدای دیگرمن نباشم، تو باشی وتو باشی وتو باشی


پیشاپیش یلدات مبارک


kimia
ساعت22:48---21 آذر 1391
جاده ساکت و آرام و خموش ، خفته بر خاک تن غربت خویش





از سر پیچ به پیچش گاهی ، از سر وسوسه باد غبار آمیز است





شاید اینجا خبری است ، شاید او منتظر رهگذری است...


شاید او . . .


kimia
ساعت22:48---21 آذر 1391
گریه میکنم تا توی اشکام تو رو نبینم اشکامو پاک میکنم تا کسی تو رو نبیــــــــــــــنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 77437
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



کدهای جاوا اسکریپت